کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار جدید منطقه 16 منصوب شد

19 تير 1402 ساعت 11:24


روز گذشته طی حکمی از سوی شهردار تهران ، محمدامین سالاری پور به عنوان شهردار منطقه شانزده منصوب شد.

 ایشان کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری داشته و سابقه خدمت در شهرداری منطقه ۲ و ۲۲ تهران دارد. متولد کرمان و از دهه شصتی  های شهرداری پایتخت به شمار می رود.
محمد امین سالاری پور پیش از این، مسئولیت شهرداری منطقه 14 کلانشهر تهران را بر عهده داشته است.

سوابق:
محمد امین سالاری پور از تاریخ هفدهم شهریور ماه سال نود و چهار تا پیش از انتصاب به سمت شهردار منطقه ۱۴ تهران، معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲۲ تهران بود. ایشان از نهم شهریور ماه سال نود و سه تا هفتم شهریور ماه سال نود و چهار یعنی به مدت یک سال، شهردار ناحیه ۲ منطقه ۲ تهران بود.
مهندس محمد امین سالاری پور ، از تاریخ یازدهم دی ماه سال نود و دو تا هشتم شهریور ماه سال نود و سه نیز به عنوان شهردار ناحیه ۵ منطقه ۲ فعالیت کرد. از بیست و پنجم مرداد ماه سال نود و دو تا دهم دی ماه سال نود و دو یعنی به مدت پنج ماه  در سال ۱۳۰۲، سرپرست ناحیه ۵ منطقه ۲ شهرداری پایتخت بود.
حضور در سمت های مختلف در مدیریت شهری در مناطق ۲ و ۲۲ تهران، تجربه ارزنده ای برای محمد امین سالاری پور است که با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در بخش های گوناگون شهرداری پایتخت، سکانداری شهرداری منطقه ۱6 را به منظور خدمتگزاری به اهالی محترم این محدوده کلانشهر، بر عهده می گیرد.
طبق اطلاعاتی که در سایت کرمان شورا منتشر شده است، محمد امین سالاری پور ، از نامزدهای تصدی مسئولیت شهرداری کرمان بود. ایشان متولد دیار کریمان بوده و از دهه شصتی هایی است که در شهرداری پایتخت ، سکانداری  یکی از مناطق را بر عهده می گیرد. 
محمد امین سالاری پور ، در شورای راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز نقش آفرینی کرده است. او مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب در حوزه مدیریت شهری نیز بوده و مسئولیت عمران و مسکن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز در کارنامه دارد. مدیرعامل شرکت بتن سازه و سرپرست کارگاه شرکت ایران ریپاژ از دیگر سوابق مدیریتی محمد امین سالاری پور است. 

                                                                *                  *                *                 *
موسسه همیاران رشد نازی آباد، ضمن تشکر و قدردانی از شهردار سابق منطقه 16 جناب سید مرتضی روحانی که به سمت شهردار منطقه 6 منصوب شده اند، به جناب مهندس محمد امین سالاری پور خیر مقدم عرض نموده آرزوی موفقیت هر چه بیشتر ایشان را در خدمت به اهالی شریف منطقه 16 از خداوند متعال مسئلت می نماید.


کد مطلب: 1299

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/1299/شهردار-جدید-منطقه-16-منصوب

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com