کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار جمعی از اعضاء موسسه همیاران با شهردار منطقه 16

21 مهر 1400 ساعت 18:38

صبح امروز (1400/07/21) جمعی از اعضای موسسه همیاران رشد نازی آباد، با سید مرتضی روحانی شهردار جدید منطقه ۱۶ دیدار و گفتگو کردند


صبح امروز (21/07/1400) جمعی از اعضای موسسه همیاران رشد نازی آباد، با سید مرتضی روحانی شهردار جدید منطقه ۱۶ دیدار و گفتگو کردند.
 در این دیدار صمیمی، سید علی صنیع خانی مدیرعامل موسسه رشد نازی آباد ضمن خیرمقدم به شهردارمنطقه بابت تصدی مسئولیت جدید، گزارشی از فعالیت ها و اهداف موسسه همیاران را ارائه نمود و اعلام کرد که موسسه همیاران در کنار شهرداری از هیچ تلاشی که منجر به اجرای بهتر مأموریت‌های شهرداری در منطقه باشد دریغ نخواهد کرد.
 سپس اعضای حاضر در جلسه پیشنهاداتی را جهت ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و در راستای بالا رفتن سطح آسایش مردم منطقه مطرح نموده و راهکارهایی را برای حصول به این امور ارائه کردند.
 سیدعلی صنیع خانی در این جلسه پیشنهادی جهت برگزاری جلسات اختصاصی هنرمندان، ورزشکاران، کارآفرینان، فرهنگیان و ...  با شهردار جدید منطقه ۱۶ ارائه داد که مورد موافقت و استقبال سیّدمرتضی روحانی قرار گرفت.
 در پایان شهردار منطقه ۱۶ طی سخنانی اظهار داشت که شهرداری نگاه سیاسی ندارد و ماموریت آن خدمت رسانی به مردم است.



وی اعلام کرد که ما کار را شروع کرده و با حضور در مساجد منطقه، ارتباط با مردم را ایجاد و از نظرات آنها آگاهی پیدا می‌کنیم.
سید مرتضی روحانی در بخشی از سخنانش به نارضایتی مردم از تغییر معماری بازار دوم اشاره کرده و اظهار داشت که یکی از موضوعاتی که مردم در مسجد الرسول (ص) گله گذاری کرده اند در همین مورد بوده است. او معتقد است وقتی از مردم کمک گرفته نشود و پیوست اجتماعی را در کارها نبینند این اتفاقات می افتد. این همه هزینه می شود و ما هم چوب را می خوریم و هم پیاز را !
 شهردار منطقه 16 اظهار داشت نباید به آسیب های اجتماعی که در محله نازی آباد است  نگاه جزیره‌ای داشته باشیم. با فاصله کمی از این منطقه فضاهایی وجود دارد که آسیب های آن می تواند آثار بدی برای این محله به همراه بیاورد.
 وی بحث وجود گاراژها، سنگ فروش ها و ... را مثال زده و اظهار داشت این مراکز با قرارگرفتن در حومه منطقه 16، وزن محله ما را پایین می آورد و اظهار امیدواری کرد تا با ملاقات ها و مذاکراتی که اخیراً با رئیس پلیس و جانشین ایشان داشته است بتوانند این معضل را حل کنند.
سید مرتضی روحانی در پایان اظهار داشت که حتما از ظرفیت ها و توانمندی های موسسه همیاران استفاده خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم به این منطقه که دارالشهدا دانش آموزی است خدمتی بکنیم.
 
 


کد مطلب: 289

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/289/دیدار-جمعی-اعضاء-موسسه-همیاران-شهردار-منطقه-16

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com