کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منطقه 16 جانی دوباره می گیرد

29 مهر 1400 ساعت 9:01


سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، با اشاره به تدابیر شهردار تهران مبنی بر توجه به بزرگترین معضل مردم و کاهش آلام آنها در خصوص موضوع کرونا اظهار داشت: با اجرای طرح های جهادی، هم افزایی و مشارکت حداکثری و بسیج کامل همکاران برای تحقق این امر مهم، 20 نفر از اعضای خانه دوام و ایمنی ستاد مدیریت بحران منطقه نیز برای شرکت در واکسیناسیون سیار معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون شهرداری تهران واقع در سوله بحران بوستان بزرگ بعثت و مجهز شدن این مکان به 20 کانتر ، ابتدا پرسنل شهرداری تهران و در ادامه شهروندان و اتباع خارجی واکسینه شدند.
وی افزود: در بعضی از روزها بیش از 2500 نفر و بعضی روزها بیش از 850 نفر واکسینه شدند و تا کنون بیش از 73 هزار نفر در این مرکز دوز اول و دوز دوم را دریافت کرده اند.
 


شهردار منطقه 16 با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی و کنترل بحران کرونا گفت: برای تداوم پویش جهادی (شهرداری تهران) در اجرای واکسیناسیون عمومی، 20 نفر از اعضای خانه دوام و ایمنی ستاد مدیریت بحران منطقه جهت شرکت در واکسیناسیون سیار به سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی معرفی شدند، 10 دستگاه ون و اتوبوس در اختیار این عزیزان قرار گرفته که خدمات واکسیناسیون را به افراد سالمند ، معلول و کم توان و عموم شهروندان به صورت سیار ارائه می دهند.
سید مرتضی روحانی در ادامه خاطر نشان کرد: جهت اطلاع رسانی واکسیناسیون سیار در محلات نه گانه ار ظرفیت مساجد شاخص، تبلیغات محیطی، فضای مجازی، پیامک و ... استفاده می شود.
 


کد مطلب: 296

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/296/منطقه-16-جانی-دوباره-می-گیرد

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com