کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار منطقه 19 خبر داد

راه اندازی پارک های ویژه مادر و کودک

4 بهمن 1400 ساعت 17:32

مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت روز گذشته میزبان شهردار و مدیران شهرداری منطقه 19 و نیز جمعی از بانوان این منطقه در جشن ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن بود


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم (ص) به حاضرین این جشن، به نقش زنان و استفاده از ظرفیت آنان در اجرای برنامه های ملی بویژه در دوران پساکرونا اشاره و بر حفظ و گسترش این ظرفیت تأکید کرد.
او در ادامه به برنامه های تدارک دیده شده در حوزه مادران اشاره کرد و گفت: در همین راستا درصدد هستیم پارک مادر و کودک را راه اندازی کنیم تا امنیت و آرامش آن ها در چنین فضاهایی حفظ شده و مخاطرات کاهش یابد. همچنین ضمن بازسازی مجموعه شهربانوی بوستان ولایت، در آینده نیز کلنگ احداث دو پارک ویژه مادر و کودک بر زمین خواهد خورد.
هدایت یکی از برنامه های اولویت دار و مورد تأکید شهردار تهران را توجه به مسائل فرهنگی و امور بانوان اعلام کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم بانوان در این زمینه ایجاد ظرفیت های کارآفرینی برای بانوان است که به همین منظور در نظر داریم از ظرفیت سراهای محلات و نیز مدارس (طی تعامل با آموزش و پرورش) برای بحث کارآفرینی استفاده کنیم که تحقق این موضوع نیز مستلزم مشارکت و حمایت های بانوان با ارائه طرح های مناسب و اجرایی در این زمینه است.
شهردار منطقه در پایان از بانوان فرهیخته، هنرمند، ایثارگر، کارآفرین، ورزشکار و... در ویژه برنامه «سکوی قهرمانی» با اهدای لوح تجلیل و تقدیر کرد. 


کد مطلب: 414

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/414/راه-اندازی-پارک-های-ویژه-مادر-کودک

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com