کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای ارتقای معیشت شهروندان ناحیه ۳

تعامل شهردار منطقه ۱۹ با تولیت مدرسه مروی

4 اسفند 1400 ساعت 15:38

مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ به منظور تعامل درخصوص حل مسائل مشترک موقوفه و شهرداری در ناحیه ۳ این منطقه، با آیت الله محمدباقر تحریری استاد اخلاق و تولیت مدرسه علمیه مروی دیدار و گفت و گو کرد


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این دیدار که حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حجت الاسلام عبداللهی مدیر موقوفه قمرالسلطنه و مقاری معاونت اقتصادی موقوفه قمرالسلطنه نیز حضور داشتند، آیت الله محمدباقر تحریری تولیت مدرسه مروی بر ضرورت تسهیل زندگی و افزایش کیفیت خدمات به شهروندان  ناحیه سه این منطقه با حفظ نیات واقف در موقوفه مروی تأکید کرد.
صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز از آمادگی شهرداری تهران برای انجام هر نوع همکاری با موقوفه مروی به منظور ارتقاء زندگی شهروندان ناحیه ۳ خبر داد .
در این نشست توافقاتی نیز بین تولیت موقوفه مروی و شهرداری مبنی بر انعقاد تفاهم نامه ای بین طرفین صورت گرفت که به گفته هدایت شهردار منطقه این تفاهم نامه می تواند بعنوان نقشه راهی برای حل بسیاری از مسایل ناحیه سه و ارائه خدمات در بخش های مختلف به ساکنان این ناحیه محسوب شود.
این نشست با توافقاتی نیز درخصوص ساخت مسکن در ناحیه سه جهت تأمین مسکن استطاعت پذیر در موازات فرمایشات مقام معظم رهبری  همراه بود که طی روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.


کد مطلب: 448

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/448/تعامل-شهردار-منطقه-۱۹-تولیت-مدرسه-مروی

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com