کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19

ویزیت تخصصی رایگان آقایان در هفته ملی سلامت مردان

5 اسفند 1400 ساعت 10:12

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از ارائه خدمات سلامت محور و ویزیت های تخصصی رایگان ویژه مردان به مناسبت هفته ملی سلامت مردان خبر داد


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگرپور سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اهمیت بخشی به سلامت مردان و حساس سازي آقايان به ارتقاي وضعيت سلامت خود را از اهم اهداف این برنامه ها اعلام کرد که با شعار "مردان هم به مراقبت نياز دارند" به مدت یک هفته در این منطقه آغاز شده است.
او ويزيت رايگان تخصصي با مشاركت درمانگاه شهرداري منطقه 19 را از جمله خدمات ویژه این هفته اعلام کرد که در زمینه های قلب و عروق ، كليه و مجاري ادراري، مغز و اعصاب و ... به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
اخگر پور در ادامه به برپایی ايستگاه سلامت در ميادين تره بار و بويژه ميدان مرکزی میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه ها که با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران برپا شده است، ضمن معرفی مراکز واکسیناسیون و ارائه خدمات ويزيت پزشكي، مشاوره تغذيه، غربالگري و آموزشي، بروشورهای آموزشی و ماسک نیز بین شهروندان توزیع می شود.
به گفته این مسئول برپايي ايستگاه سلامت در بوستان بزرگ ولايت، ارائه خدمات سلامت محور در کمپ های ترک اعتیاد، ارائه خدمات سلامت به رانندگان اتوبوس پایانه شهید سروری و کارگران خدمات شهری و فضای سبز و برگزاری وبینار آموزشی با موضوع بیماری سرطان از طریق ورود به لینک وبينار https://www.skyroom.online/ch/tums3/southern-health-center-meeting  از دیگر برنامه های اجرایی در هفته ملی سلامت مردان است.


کد مطلب: 451

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/451/ویزیت-تخصصی-رایگان-آقایان-هفته-ملی-سلامت-مردان

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com