کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در میدان میوه و تره بار بهمن

استقبال شهروندان از برپایی ایستگاه سلامت

7 اسفند 1400 ساعت 16:50

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت مردان خبر داد و اظهار داشت: ایستگاه سلامت با غرفه های متنوع در محل میدان میوه و تره بهمن به شهروندان خدماتی رایگان ارائه کرد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، همزمان با آغاز هفته سلامت مردان (سوم الی نهم اسفندماه ) و به منظور ارتقاء و بهبود سلامت جسمی و روانی آقایان، ده ها غرفه و کارگاه آموزشی سلامت محور در سرای محلات نه گانه و مراکز آموزشی و ... برگزار می شود، امیدواریم تا با اجرای چنین برنامه هایی بتوان اهدافی راکه شهرداری تهران برای رسیدن به سلامت آقایان در جامعه مد نظر دارد ، محقق شود.
حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 نیز در این باره گفت: در این هفته ویزیت رایگان پزشکی، غربالگری فشار خون، تست قند خون، برگزاری دوره‌های آموزشی تغذیه سالم، راهکارهای کاهش استرس شغلی و توزیع بروشورهای آموزشی، کارگاه های آموزشی پیشگیری از بیماری های شایع در مردان ، ایمنی واستاندارد در فعالیت ورزشی ، تغذیه سالم ، برپایی ایستگاه سلامت ، همایش نقش فعالیتهای جسمانی ،چکاپ پزشکی کارگران خدمات شهری و ... ده ها برنامه دیگر در محلات نه گانه اجرا می شود.



وی با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت در میدان میوه و تره بار و استقبال شهروندان گفت: در این ایستگاه نیز روزانه به 100 نفر از شهروندان عزیز خدمات مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی، مشاوره پرستاری، مشاوره روانشناسی، ویزیت پزشک عمومی، اندازه گیری و تست فشار خون، قند خون، اکسیژن خون و تب سنجی، مشاوره و ثبت نام بیمه سلامت رایگان و ... ارائه می شود.


کد مطلب: 454

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/454/استقبال-شهروندان-برپایی-ایستگاه-سلامت

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com