کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح خدمت در منطقه 16

28 مهر 1401 ساعت 8:23


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر گفت: طرح خدمت با اهدف 5 گانه ی به کار گیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی جهت حل معضلات منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمات رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت، سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات منطقه، ارتقاء سطح کیفیت خدمات رسانی در منطقه، ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان در محلات نه گانه  اجرا شد که معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، فنی عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک را شامل می شود.
وی افزود: فعالیت های گسترده اجرایی طرح خدمت در سطح منطقه به صورت روزانه و مشخص در معابر شناسایی شده آغاز و تا 28 مهر ماه به مدت یک هفته ادامه داشت و اقداماتی نظیر لکه گیری ، تراش و روکش آسفالت، لایروبی انهار، نظافت ، مرمت علائم ترافیکی و شست‌وشوی ایستگاه اتوبوس و تعمییر و شست وشوی مخازن و پاکسازی برچسب و پوسترهای تبلیغاتی و... صورت گرفت.



 
عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: بازپیرایی فضای سبز، رفت روب، رنگ آمیزی مخازن، رنگ آمیزی زیرمخزنی، مبارزه با جانوران موذی، شستشوی جداول، جمع آوری و حذف زوائد فیزیکی، جمع آوری بنر و تبلیغات غیر مجاز، پوشاننده، کاشت درخچه، شست و شوی سایه بان واحدهای صنفی، خشکه زنی درختان، شستشوی المان های شهری و ... از جمله مواردی بود که معاونت خدمات شهری و محیط زیست را شامل می شد.
سعید احمدیانی معاون فنی و عمران منطقه نیز در این طرح به تراش و روکش مکانیزه در حجم 161.43 متر مربع، 49.1 متر مربع و 304.99 متر مربع و لکه گیری دستی در محلات نه گانه اشاره کرد.
علی محمد کریم پور معاون حمل و نقل ترافیک منطقه نیز با اشاره به اجرای طرح خدمت در منطقه گفت: گل گاردریل، سر سپری، خطر نما، خط کشی محوری، خط کشی بلوک عابر پیاده، تک پیچ و هشت پیچ، تعویض شیشه، تابو انتظامی، استوانه ایمنی، چراغ های راهنمایی و رانندگی، نصب بشکه و ... از جمله اقدامات این حوزه در این هفته بود.


کد مطلب: 782

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/782/طرح-خدمت-منطقه-16

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com