کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف ارتقاي كيفيت زندگي زنان سرپرست خانوار

به ‌روزرسانی اطلاعات ۴۰۰ نفر در سامانه بانوان سرپرست خانوار منطقه ۱۹

21 آذر 1401 ساعت 16:48

شهردار منطقه 19 از آغاز فاز دوم به روز رساني سامانه اطلاعات 400 نفر از بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست به منظور ارزیابی و پایش شرایط اجتماعی و اقتصادی آنها خبر داد.


به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 19، تورج فرهادی با اعلام  اين خبر تصريح كرد: با توجه به اين كه بانوان کم برخوردار و سرپرست خانوار به دليل مشكلات با انواع چالش هاي اقتصادي و اجتماعي روبه رو هستند، اداره امور بانوان به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به آنها، شناسايي ورودي هاي جديد و ارزيابي پيامد خدمات ارائه شده شرايط متقاضيان در سامانه و نيز بازنگري و اصلاح  اطلاعات آنها را در دستور کار  دارد.
او هدف از اجراي اين طرح را ارائه خدمات هدفمند و به روزرساني اطلاعات سامانه توانمندسازي زنان سرپرست خانوار، شناسايي افراد جديد از گروه هدف، تسهيل فرآيند خدمت رساني در راستاي افزايش رضايت مندي و  زمينه سازي ارتقاي كيفيت زندگي زنان سرپرست خانوار و زنان كم برخوردار عنوان کرد.
فرهادی خاطر نشان کرد: فاز دوم به روزرساني سامانه در واقع  بررسي افراد ثبت شده با كد « شهروند» و تبديل افراد واجد شرايط به كد« زن سرپرست خانوار« است كه طي اجراي بازده زماني 45 روزه اين طرح بيش از400 بانوي سرپرست خانوار كه شرايط حمايت و عضويت در سامانه توانمندسازي بانوان را دارند با تماس تلفني كارشناسان اداره بانوان مورد پايش و غربالگري قرار مي گيرند تا زمينه توانمند سازي هر شخص مشخص و ثبت شود.
به گفته این مسئول بانوانی كه در سامانه توانمندسازي زنان سرپرست خانوار، با عنوان زن سرپرست خانوار ثبت شده اند و يا زناني كه در این سامانه ، با عنوان شهروند ثبت شده اند و همچنين زنان كم برخوردار وسرپرست خانوار ساكن منطقه كه متقاضي عضويت در سامانه هستند از مخاطبان اين طرح محسوب می شوند.
ضمن اینکه بانوان سرپرست خانواري كه تحت پوشش اين سامانه نيستند در صورت مراجعه، متقاضي بودن و دارا بودن شرايط لازم تحت پوشش سامانه قرار مي گيرند.
 


کد مطلب: 878

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/878/روزرسانی-اطلاعات-۴۰۰-نفر-سامانه-بانوان-سرپرست-خانوار-منطقه-۱۹

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com