کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری كارگاه ديابت ویژه پهنه جنوب تهران در منطقه 19

20 دی 1401 ساعت 9:44

شهردار منطقه 19 از برگزاری كارگاه ديابت ویژه مناطق پهنه جنوب تهران روز سه شنبه 20 دی ماه با هدف اطلاع رسانی و پیشگیری از این بیماری در سوله مدیریت بحران محله عبدل آباد منطقه 19 خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی افزود: با هدف ارتقاي سواد سلامت شهروندان و به منظور استفاده از ظرفيت كانون هاي سلامت محلات در راستاي تحقق اين مهم،كارگاه آموزشي مراقبين ديابت برگزار مي شود و منطقه 19 ميزبان دبيران محلات كانون پيشگيري از بيماري هاي غيرواگير مناطق پهنه جنوب خواهد بود.
او با بيان اهميت شناخت و پيشگيري از اين بيماري گفت: كارگاه آموزشي يك روزه "مراقبين ديابت" در سه محور ديابت چيست، ديابت و فعاليت بدني، ديابت و تغذيه با مشاركت شركت نوونورديسك پارس به منظور افزايش آگاهي و با توجه به شعار جهاني سال جاري مبني بر آموزش از سوي اداره كل سلامت برنامه ريزي شده است.
 به گفته این مسئول انتظار مي رود در پايان اين كارگاه دبيران محلات مناطق با افزايش انگيزه و اطلاعات بيشتر در راستای  پيشگيري و كاهش اين بيماري در محلات خود موثر واقع شده و فعاليت کنند.
براساس اين گزارش كارگاه آموزشی "مراقبين ديابت" روز سه شنبه 20 دي ماه از ساعت 10 تا 12 در سوله مديريت بحران محله عبدل آباد برگزار مي شود .


کد مطلب: 922

آدرس مطلب: https://www.naziabadiha.com/news/922/برگزاری-كارگاه-ديابت-ویژه-پهنه-جنوب-تهران-منطقه-19

نازی آبادی ها
  https://www.naziabadiha.com