تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۱۳۶۶
مراسم ازدواج را آسان برگزار کنیم

آشنایی با موسسه سفیران پیوند آسمانی

به نام خدا
 
 مدتی بود که از فعالیت موسسه‌ای می‌شنیدیم که در منطقه ما (نازی‌آباد) در زمینه ازدواج جوانان فعالیت می‌کنند و با هزینه‌های کمتر از معمول به کمک زوج‌های جوانی که در آغاز راه زندگی مشترک هستند آمده‌اند.
بر آن شدیم بر طبق مشی موسسه همیاران رشد نازی آباد، ما نیز بتوانیم در این راه خیر، کمکی کرده باشیم. بر این اساس از مدیر موسسه سفیران پیوند آسمانی درخواست کردیم که مصاحبه‌ای با ایشان داشته و سوالاتی را که شاید شما نیز در ذهن داشته باشید از ایشان بپرسیم.
 به امید اینکه با یاری و مساعدت مسئولان منطقه و هر کسی که در این امر می‌تواند تسهیلگر ازدواج جوانان باشد شاهد فعالیت بیش از پیش این گونه موسسات باشیم.

 

ضمن خیر مقدم به شما، لطفا جهت آشنایی خوانندگان خود را معرفی نموده و نام موسسه ای که ایجاد کرده اید را بفرمایید؟
شادی یوسفی هستم کارشناس ارشد صنایع غذایی . ۳۲ سالمه و متاهل 
موسسه سفیران پیوند آسمانی یک سال است که شکل گرفته ولی برای این شکل گیری ۸ سال کار کارشناسی انجام و تجربه کسب شده.
تجرد برای جامعه ما آسیب است و معضلات اجتماعی فراوانی را ایجاد می‌کنه . عدم اشتیاق و میل به زندگی، عدم اشتیاق برای کسب و کار، اعتیاد، کاهش جمعیت و ...

 انگیزه شما از راه‌اندازی این موسسه چه بوده است؟
ما با توجه به اوضاع مالی حاکم بر جامعه تصمیم گرفتیم مراحل ازدواج را کم هزینه ولی لوکس برگزار کنیم .


چه مجوزهایی برای فعالیت خود دریافت کرده‌ اید؟
موسسه سفیران پیوند آسمانی با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان استان تهران تأسیس شد تا کمک کنه تجرد کم بشه و جوانان میل به زندگی و ازدواج پیدا کنند.
اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران هم با اعطای جواز کسب باعث شد تا قدم های محکم تر و استوار تری برداریم برای تحقق این امر مهم و حیاتی برای جامعه.

لطفاً چگونگی فعالیت و ارائه خدمات خود را تشریح کنید؟
شرح کار موسسه به این صورت است که با کمک اصناف مختلف برای جوانان متقاضی، صفر تا صد مراسم عقد و عروسی را برگزار می‌کنیم با قیمت شدیداً کمتر از سطح جامعه.
خدمات شامل : ورودی تالار، شام و مخلفات، پذیرایی از مهمانان، خواننده، نور پردازی، آتش بازی، مه مصنوعی، کارت دعوت، اتاق عقد، عاقد و ثبت عقد، گل آرایی ماشین عروس، دسته گل عروس، عکاسی و فیلمبرداری کامل ( شامل باغ و عمارت و تالار ) و ...

 تاکنون به چند نفر این خدمات ارائه شده است؟
تا به امروز تعداد زیادی از جوانان از این خدمات استفاده کردند و با عنایت پروردگار همگی راضی و خشنود بودند. سطح کیفیت خدمات به شدت بالاست و با وسواس و ریزبینی انتخاب و گلچین شده اند.

آیا ایده‌ای برای توسعه این فعالیت‌ها دارید؟
برای گسترش فرهنگ ازدواج و اطلاع بیشتر جوانان و خانواده‌ها از طرح های موسسه سفیران، نیازمند همکاری مشترک با اصناف دخیل در امر ازدواج و شهرداری های مناطق هستیم.

نیازمند چه همکاری هایی هستید؟
تا به امروز حمایت شهرداری مناطق ۱۶ و ۱۹ را در کنار خود داشته ایم ولی بیش از پیش نیازمند همکاری شهرداری های تمام مناطق تهران علی‌الخصوص مناطق جنوبی شهر هستیم .
به جهت اطلاع رسانی هم نیازمند همکاری دست اندرکاران فضای مجازی و سایت ها و موسسات وزینی همچون همیاران رشد نازی آباد هستیم .

چه مشکلاتی تا کنون پیش روی شما قرار داشته است و در چه صورت می‌توانید هزینه‌ها را باز هم کاهش و کیفیت ارائه خدمات را بالاتر ببرید؟
همانطور که در جریان هستید پر هزینه ترین قسمت مراسم عقد و عروسی تالار و پذیرایی از مهمانان است. در صورتی میتوانیم قیمت ها را باز هم کاهش دهیم که فضایی در اختیار ما قرار بگیرد تا به عنوان تالار تجهیز شده و ما بتوانیم مراسم را با حداقل هزینه در آن برگزار کنیم.

برای اطلاع بیشتر از میزان هزینه های مربوط به مراسم، می توانید حدود مبالغی که از طرف شما دریافت می شود را بفرمایید؟
موسسه سفیران پیوند آسمانی تا مرداد ماه سال ۱۴۰۲ با عنایت پروردگار توانسته تمام خدمات گفته شده را با مبلغ ۳۵ میلیون تومان برای ۱۰۰ نفر میهمان ارائه کند.
(درصورت درخواست برای داشتن تعداد میهمان بیشتر، برای نفرات اضافه شده فقط هزینه غذا افزوده می شود) 

به عنوان آخرین سوال، داوطلبین همکاری با موسسه شما در چه عرصه هایی و چگونه می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند؟
داوطلبان همکاری با موسسه سفیران پیوند آسمانی می‌توانند با دفتر موسسه تماس بگیرند .
021-91091809
09919593668
 
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر