تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۱۰۵۰

تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد

سید مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهروندانی که بدهی عوارض تردد  در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا خودروی خود را تا پایان فروردین ۱۴۰۲ تسویه نمایند، مشمول ۳۰ درصد تخفیف خواهند شد، گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی یا اپلیکیشن "تهران من" یا سایر درگاه‌های معتبر که سرویس پرداخت بدهی طرح ترافیک دارند، بدهی تردد خودرو در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا را تسویه نمایند و از تخفیف ۳۰ درصدی در پرداخت استفاده کنند.
شفیعی تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران پایان فرصت استفاده از تسهیلات مذکور، ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود و این زمان قابل تمدید نیست و تخفیف مورد اشاره تکرار نخواهد شد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر