تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۱۰۸

هم‌محلی گرامی؛ خواهران و برادران عزیز، نازی آبادی های قدیم و جدید
سلام علیکم
با توجه به ویژگی‌های مثبت محله ما نازی‌آباد و نقش آفرینی های موثر جوانان برخاسته از این محله از ابتدای شکل گیری آن و سپس در دوران انقلاب و جنگ و نیز ایفای نقش موثر در شکل گیری نظام برآمده از انقلاب و اداره کشور در عرصه های گوناگون، جمعی از دوستان هم‌محله‌ای شما بر آن شدند که برای رشد و پویایی و شکوفایی محله و پرورش دادن استعدادهای بالقوه آن، و با استفاده از تجربیات خود، خدمتی دیگر و ادای حقی را به محله خود به انجام برسانند.
از این رو در تاریخ بیستم تیرماه سال ۱۳۹۴ ، مصادف با بیست و چهارم ماه مبارک رمضان، گرد هم آمدیم و نسبت به تاسیس نهاد مدنی "همیاران رشد نازی آباد" توافق کردیم. ما متعهد شدیم همانگونه که قبل از انقلاب و دهه اول پس از آن، همه با هم برای خدا و خلق خدا از همه توانمان، بدون هیچ چشمداشتی انجام وظیفه می نمودیم، در این زمان نیز همگی فراتر از هر سلیقه‌ای که داریم، گرد هم آییم و برای پیشرفت محله خود از هر آنچه که در توان داریم فروگذار ننماییم. همه دوستان بر این مهم تاکید داشتند که فعالیت های موسسه صرفا در جهت امور فرهنگی و اجتماعی صورت پذیرد و از ورود به مباحث سیاسی اکیدا پرهیز گردد. سپس دوستان صاحب نظر، با توجه به تغییراتی که در عرصه های فرهنگی و اجتماعی در محله به وقوع پیوسته نقطه نظراتشان را بیان داشتند و طی ۱۴ جلسه موارد زیر به تصویب رسید:
1 - شعار موسسه
۲ - مرامنامه
3 - ماهیت حقوقی موسسه
۴ - نام موسسه
5 ـ آرم موسسه
۶ - زمینه فعالیت های موسسه
7 ـ تعیین اعضای موسس و هیئت مدیره
پس از آن موسسه در اداره ثبت شرکت های غیرتجاری به نام موسسه همیاران رشد نازی آباد به ثبت رسید.
*                            *                                    *
اولین جلسه هیئت امنا در هفدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ تشکیل شد.
مقرر گردید افراد صاحب نظر و متخصص در عرصه‌های گوناگون تحت عنوان کمیته‌هایی که در ادامه نام برده می‌شوند متشکل گردیده و ضمن هم‌اندیشی با یکدیگر و نیز با دستگاه‌های محلی مرتبط اقدام به فعالیت کنند.
اسامی کمیته‌ها :
1 - کمیته فرهنگی اجتماعی
2 -   کمیته آموزش
3 - کمیته اشتغال و کارآفرینی
4 - ورزش
5 - کمیته حقوقی
6 - کمیته سلامت
7 - کمیته محیط زیست و شورایاری ها
8 - کمیته هنری
ضمنا مصوب گردید هزینه های اجرایی موسسه از طریق حق عضویت اعضا و هزینه‌های برنامه ای موسسه توسط اعضا و کمک‌های خیرین تامین گردد.
همچنین افزایش اعضا موسسه پس از پذیرش مشروط قید شده در مرامنامه توسط اعضاء جدید صورت پذیرد .
 
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر