تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۱۷۰

برای ثبت‌نام در مدارس غیردولتی چه باید کرد؟

براساس دستورالعمل ابلاغی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعم از مدارس دولتی و غیردولتی آغاز شده و قرار است جز در موارد استثناء، تا ۳۱ مردادماه به پایان برسد.
برای ثبت‌نام در مدارس غیردولتی چه باید کرد؟
به گزارش ایسنا، ثبت‌نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده و به استناد ماده ۲۹ آیین‌نامه اجرایی مدارس، حداقل سن ثبت‌نام در پایه اول دبستان شش سال تمام است.
ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم با رعایت ضوابط و مقررات از اول تیرماه شروع می‌شود و ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه دهم نیز پس از صدور نمون‌برگ‌های هدایت تحصیلی و با تأکید بر رعایت اولویت‌های تعیین‌شده در نمون برگ‌های هدایت تحصیلی و تشکیل کارگروه مشاوره‌ای انتخاب رشته به‌منظور بهره‌برداری و تکمیل ظرفیت اسمی کلاس‌ها با رعایت مفاد بخشنامه‌های مربوطه و همچنین راهکارها و سیاست‌های توسعه متوازن رشته‌ای با رویکرد توسعه آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در دوره دوم آموزش متوسطه صورت می‌پذیرد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر