تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۱۱۷۶

رونمایی از پورتال جدید شهرداری منطقه ١٩

شهردار منطقه ۱۹ گفت: پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ با هدف ارتقاء و برقراری ارتباط بهتر با کاربران همزمان با گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت رونمایی شد.
رونمایی از پورتال جدید شهرداری منطقه ١٩
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن رونمایی از پرتال جدید، در خصوص قابلیت‌های آن گفت: پرتال شهرداری منطقه پس از چند سال به روزرسانی شده است اما با این تفاوت که در پرتال جدید، شهروندان و پاسخ به نیازهای آنها مبنای طراحی و ارائه خدمات قرار گرفته است.  
فرهادی پرتال منطقه را به عنوان ویترینی برای نمایش و ارائه خدمات و فعالیت‌های مختلف شهرداری دانست و ادامه داد: بررسی و بروز رسانی پرتال از اولویت‌های اجرایی حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه بوده و در حال حاضر نیز با قابلیت مسیر یابی برای شهروندان و نیز محتوای جامع‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته است.  
او ادامه داد: در پرتال جدید علاوه بر ارائه اطلاعاتی درخصوص منطقه، خدمات اینترنتی در حوزه شهرسازی و پرداخت عوارض ایجاد و صفحاتی نیز ویژه اخبار و خدمات نواحی و محلات طراحی شده است.  
شهردار منطقه با اشاره به مناسب سازی پرتال برای موتورهای جست و جو افزود: در پرتال جدید کاربران می‌توانند با سرعت و سهولت بیشتری به اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.  
علاوه بر این دسترسی به آرشیو اخبار و لینک‌های ویژه برخی نهادهای مرتبط با شهرداری، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه، بولتن اخبار و نیز گزارش تصویری و اخبار چند رسانه‌ای از دیگر خدمات کاربردی در پرتال جدید شهرداری این منطقه است.  
شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی region۱۹.tehran.ir از خدمات و امکانات پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ بهره مند شوند.
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر