تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۱۳۷۷

تخفیف ویژه تا سقف ۳۰درصد در فروشگاه‌های شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با هدف افزایش توان خرید مایحتاج شهروندان بیش از ۵ هزار بارکد کالایی متنوع را با تخفیف‌های ویژه تا سقف ۳۰ درصد عرضه می‌کند.
تخفیف ویژه تا سقف ۳۰درصد در فروشگاه‌های شهروند
داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: شرکت شهروند، در راستای حمایت از اقتصاد خانواده، افزایش تنوع کالایی و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان با عرضه بیش از ۵ هزار بارکد در انواع گروه‌های کالایی با تخفیفات ویژه از ۱۵ تا ۳۰ درصد پذیرای شهروندان است.
وی افزود: فروش ویژه شهروند از روز پنج‌شنبه ۱۹مردادماه با تخفیف تمام گروه‌های کالایی همچون خواروبار به ویژه برنج، روغن، چای، محصولات پروتئینی، لبنیات، شوینده، انواع لوازم برقی و غیربرقی، طیف وسیعی از پوشاک، کالای خواب و حمام و... در تمام شعب فروشگاهی آغاز و تا ۲۸مردادماه ادامه خواهد داشت.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر