تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۱۳۸۹
شهردار منطقه ۱۹ خبر داد:

ادامه عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز خلایر از صبح فردا

شهردار منطقه ۱۹ گفت: طبق دستور شهردار تهران قرار شد با رعایت تمام موارد ایمنی و تجهیزات لازم، تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در خلازیر را ادامه دهیم.
ادامه عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز خلایر از صبح فردا
تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن تاکید بر ادامه روند تخریب ساختمان های غیرمجاز و ناایمن در این منطقه اظهار کرد: از ۵ صبح فردا طبق دستور شهردار تهران ادامه تخریب ها را در محدوده خلازیر آغاز می کنیم.
وی افزود: طبق دستور شهردار تهران قرار شد با ملزومات مورد نیاز و رعایت تمام موارد ایمنی تخریب ساختمانهای غیرمجاز و ناایمن را ادامه دهیم و تلاش می کنیم روزی ۵ ساختمان را تخریب کنیم؛ این روند تخریب متوقف نمی شود. 
فرهادی ادامه داد: البته در کنار این موضوع تعدادی از همشهریان و کسانی که ساخت و ساز غیرمجاز داشتند به صورت داوطلبانه بخش هایی از ساختمان های خود را تخریب می کنند که این موضوع پیشرفت خوبی داشته و قابل تقدیر است. به سایر همشهریانی که به صورت غیرمجاز و ناایمن اقدام به ساخت کردند نیز توصیه می کنیم قبل از اینکه ما ورود کنیم خودشان در تخریب پیش قدم شوند.
شهردار منطقه ۱۹ در پایان خاطرنشان کرد: برای تخریب های برنامه ریزی شده، حکم قوه قضاییه را داریم و هماهنگی لازم با نیروی انتظامی انجام شده و یگان حفاظت شهرداری، آتش نشانی، اورژانس و HSE نیز پای کار هستند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر