تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۱۴۲۴

سردار سیدعلی صنیع خانی تحت عمل جراحی قرار گرفت

سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهید سید محمد صنیع خانی در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
سردار سیدعلی صنیع خانی تحت عمل جراحی قرار گرفت
به گزارش جماران، سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. باتوجه به بیماری این یاور راستین انقلاب و امام از جمیع مردم تقاضا داریم با توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و در آستانه اربعین حسینی برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند.
سیدعلی صنیع خانی در سال 1328 در قم و در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود، در سال 1338 به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد، و در محله نازی آباد کودکی را پشت سر گذاشت.
او که از جراحات شیمیایی در دوران دفاع مقدس رنج می برد از سرداران بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برادر ارشد شهید سردار سیدمحمد صنیع خانی، بنیان‌گذار و فرمانده ترابری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سیدعلی صنیع خانی فرزند سیدموسی و از فعالین انقلابی علیه رژیم شاه در منطقه جنوب تهران بوده است. دانشجوی فوق لیسانس پیوسته دانشکده فنی دانشگاه تهران بود، که به عضویت سپاه درآمد و بعد از این اشتغال، تحصیلات را ترک کرد. 
او از اولین مسئولین کمیته و سپاه در جنوب شهر تهران بود و از قبل از انقلاب به آموزش و رسیدگی به دانش آموزان مستضعف جنوب تهران و خانواده های آنان وجهه همت گمارد. کاری که هنوز به صورت خستگی ناپذیری در قالب یک موسسه مردم نهاد از سوی وی ادامه دارد.
امیدواریم خداوند متعال به همه بیماران علی الخصوص سردار جانبار سیدعلی صنیع خانی، شفا عاجل عنایت بفرماید.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر