تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۱۴۹۱

تشکیل جلسه هیات امنا موسسه همیاران

تشکیل جلسه هیات امنا موسسه همیاران
روز گذشته ( جمعه 21 مهر ماه 1402 ) مجمع عمومی سالیانه عادی به طور فوق العاده و همچنین مجمع عمومی فوق العاده موسسه همیاران رشد نازی آباد با حضور اکثریت اعضا در سالن کنفرانس فرهنگسرای بهمن تشکیل شد.

در این جلسه که با قرائت قرآن آغاز گردید رئیس مجمع در سخنانی ضمن بزرگداشت سردار مردمی، زنده یاد مهندس سید علی صنیع خانی، به نقش وی در تاسیس و استمرار فعالیت های موسسه پرداخت. آنگاه به خصوصیات اخلاقی ایشان که بعد از رحلتشان توسط دوستان و نزدیکان ایشان عنوان شد اشاره کرد و خصلت میانجی بودن ایشان را در تناسب بیشتر با جمع حاضر و کنشگری مدنی عنوان نمود. وی اظهار داشت این ویژگی، فرصت برای دیدار و گفتگو  بین دوستان با نگرش و دیدگاه های متفاوت را فراهم می‌آورد و باعث کم شدن فاصله‌ها و کوشش برای تقارب نظرات می شد. این ویژگی رمز کامیابی او در گردآوری دوستان و سامان دادن به موسسه همیاران رشد نازی آباد بود.
 

رئیس مجمع، دیگر ویژگی زنده یاد سید علی صنیع خانی را نزدیک دیدن مرگ و پرواز به ملکوت عنوان کرد و گفت این خصلت در شاکله وجودی ایشان دیده می‌شد.
او سخنان خویش را با این بیت از سعدی پایان داد که:
خنک تنی که پس از وی حدیث خیر کنند
که جز حدیث نمی‌ماند از بنی آدم

آنگاه حضار به استماع گزارش عملکرد موسسه نشسته و ضمن تصویب صورت‌های مالی سال‌های منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۱، ضمن ابقاء اعضاء هیات مدیره سابق، با عضویت دو نفر از حضار به جای مرحوم حجت الاسلام سید رضا حسینی امین و زنده یاد مهندس سید علی صنیع خانی در هیات مدیره به اتفاق آراء موافقت نمودند.

 

 
۳
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر