تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۵۴۸
طی ۶ ماه اخیر انجام شد؛

ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۱۴۰۰ شهروند محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در راستای حمایت از اقشار کم‌برخوردار و ارتقای سطح سلامت شهروندان، طی ۶ ماه گذشته به ۱۴۶۸ شهروند در حوزه سلامت و در قالب تیم‌های جهادی خدمت‌رسانی شده است.
ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۱۴۰۰ شهروند محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور گفت: در ۶ ماه نخست سال و با حضور ۱۴ تیم جهادی در منطقه،شهروندان از خدمات رایگان ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، غربالگری فشارخون، مشاوره روانشناسی، مامایی، غربالگری قندخون، و...  بهره مند شدند.
به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹، بیشترین استقبال توسط شهروندان در ناحیه چهار، محله های شهید کاظمی، نعمت آباد و عبدل آباد انجام شد و بیشترین خدمات مورد تقاضای شهروندان در حوزه های مربوط به دندانپزشکی، توزیع دارو، متخصص طب اورژانس، غربالگری قند و فشارخون بوده است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر