تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۹۴۸

پروژه نورپردازی زیر پل جوادیه به بهره‌برداری رسید

بخش عمده‌ای از درک هویت شهر وابسته به نورپردازی فضای شهری است که از طریق آن می‌توان به شهر رنگ تعلق داد و درنهایت شهری جذاب و قابل سکونت برای شهروندان ایجاد کرد.
پروژه نورپردازی زیر پل جوادیه به بهره‌برداری رسید
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در خصوص اجرای این پروژه اعلام کرداین پروژه شامل نصب تجهیزات روشنایی روی پنل ها، زیر عرشه و روی ستونهای پل می باشد و در مجموع چراغ وال واشر، چراغ جت لایتو، ریسه نئون فلکس در این پروژه استفاده شده است. وی افزود در اجرای این پروژه به اهمیت ترافیکی این تقاطع و دید و منظر شبانه آن توجه شده و انتخاب چراغها با توجه به میزان بهره نوری و شاخص نمود رنگ صورت گرفته تا ضمن ایجاد جلوه نوری بر روی بدنه و پایه های پل، موجب اختلال در دید رانندگان و عابرین نگردد.
سالاری پور با اشاره به اینکه کلیه تجهیزات نوری استفاده شده در این پروژه از نوع LED می باشد افزود مصرف انرژی کل تجهیزات نصب شده روی پل بسیار اندک می باشد که در برابر مصرف پروژکتورها قابل قیاس نیست .
 وی افزود : در این پروژه از ترکیب نورهای رنگی سفید و زرد کهربایی با هدف توازن رنگهای گرم و سرد استفاده شده است. وی در خصوص اهداف اجرای این پروژه افزود ارتقای کیفیت و ایجاد جذابیت بصری در منظر شهری شبانه و همچنین تفاوت در منظر روز و شب تأسیسات شهری وافزایش امنیت فضای شهری از جمله اهداف طراحی و اجرای این پروژه می باشد.
شهردار منطقه ۱۶  ضمن تشکر از همراهی شهروندان فهیم از آنان دعوت ‌نمود تا با حفظ تجهیزات نوری نصب شده، یاریگر این سازمان در نیل به این اهداف باشند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر