تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۳۰

نشست اعضای ستاد مرکزی استقبال از مهر در منطقه 16

جلسه استقبال از مهر 1400 با هدف تعامل و همکاری فی ما بین شهرداری منطقه 16 ، پلیس راهور و آموزش و پرورش منطقه، صبح روز سه شنبه 16 شهریور ماه در سالن جلسات دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
نشست اعضای ستاد مرکزی استقبال از مهر در منطقه 16
نشست اعضای ستاد مرکزی استقبال از مهر در منطقه 16

جلسه استقبال از مهر 1400 با هدف تعامل و همکاری فی ما بین شهرداری منطقه 16 ، پلیس راهور و آموزش و پرورش منطقه ،صبح روز سه شنبه 16 شهریور ماه در سالن جلسات دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، پیمان پورنصر شهردار منطقه با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار داشت: این جلسه به منظور ارائه خدمات آموزش و ترافیک، همکاری و هماهنگی مدیریت شهری و سایر ارگانها در راستای ارائه خدمات مطلوب تر جهت تسهیل در تردد همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار شد، ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی با نصب علائم و انواع تجهیزات ترافیکی، ساماندهی توقف خودروها در حاشیه مراکز آموزشی، شناسایی گره های ترافیکی، ساماندهی توقف خودروها در حاشیه مراکز آموزشی، شناسایی گره های ترافیکی، نظارت و مدیریت بر عملکرد سرویس های حمل و نقل، هماهنگی با دستگاه های امدادی جهت مدیریت سوانح ، اطلاع رسانی جامع درخصوص مسائل ترافیکی و جلب مشارکت های مردمی جهت همراهی با طرح های ترافیکی توقف کلیه عملیات عمرانی شامل حفاری و سایر عملیات  عمرانی مخل عبور و مرور، نوسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای رعایت فاصله اجتماعی با توجه به شرایط بیماری کرونا و ... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.
وی افزود: کلیه موارد اجرایی در دستورالعمل طرح استقبال از مهر در سال 1400 و ارائه خدمات جا به جایی مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس می بایست مطابق با ابلاغیه های رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص اجرای پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.
 او خاطرنشان کرد: مراحل اجرای طرح استقبال از مهر در سه مرحله، مرحله اول: برنامه ریزی و تشکیل جلسات هماهنگی ستاد استقبال از مهر (با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شرایط کرونا و حتی الامکان به صورت مجازی) مرحله دوم : اجرای اقدامات مدیریت شهری، پلیس راهور و سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه؛ معاونت حمل و نقل و ترافیک از 15 شهریور ماه تا 15 مهر 1400و مرحله سوم ارائه گزارش در بازه های زمانی مشخص شده و ... اجرا می شود.
شهردار منطقه 16؛ اهداف این طرح را این گونه معرفی کرد و گفت: اهداف و سیاست های کلی طرح استقبال از مهر تاکید بر اجرای کامل دستورالعمل های ابلاغی معاونت حمل و نقل و ترافیک و بهسازی و افزایش کیفیت علائم و وسایل حمل و نقل عمومی، تامین امنیت عبور دانش آموزان و دانشجویان در زمان عبور از عرض معابر و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، کاهش زمان تاخیر و جلوگیری از تراکم ترافیکی در نقاط بحرانی با هدف روان سازی، تردد در سطح شبکه معابر، افزایش کارایی و بهره گیری از حداکثر ظرفیت حمل و نقل عمومی و رعایت فاصله اجتماعی و ... می باشد.
شایان ذکر است این جلسه با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه، کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مسئولین پلیس راهور منطقه و نمایندگان آموزش و پرورش منطقه برگزار شد و شهردار منطقه تاکید کرد این جلسات به صورت مستمر و منظم در سطح نواحی با حضور اعضای ستاد مرکزی برگزار شود.
 
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر