تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۴۴
توسط مدیر آموزش‌ و پرورش منطقه 16 تهران

تقدیر از رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران

تقدیر مدیر آموزش‌ و پرورش منطقه 16 از رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران برای انجام موفق طرح واکسیناسیون کرونا
تقدیر از رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران
 مصطفی پالیزدار مدیرآموزش و پرورش منطقه، به پاس اقدامات صورت گرفته شده در تسهیل روند واکسیناسیون فرهنگیان منطقه باحضور در مرکز علوم پزشکی جنوب تهران، با دکتر محمد رضا سلمانی ندوشن ریاست این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که با همراهی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس حوزه بهداشت و سلامت منطقه صورت پذیرفت، پالیزدار از زحمات تمامی پرسنل خدوم مرکز علوم پزشکی جنوب تهران، که سبب تسهیل روند واکسیناسیون فرهنگیان منطقه شده بودند و به نمایندگی از خانواده فرهنگیان منطقه، تشکر نمود و سپاس تقدیرنامه ای تقدیم دکتر محمد رضا سلمانی ندوشن ریاست این مرکز نمود. 
 

در متن این تقدیرنامه آمده است:
رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران
جناب آقای دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن
از اینکه باهنری بی‌نظیر و تخصصی بی‌همتا، با وزش نسیم محبت و جاری نمودن زلال امیدواری با امتزاج طبابت جسم و طبابت روح و روشن نگه‌داشتن چراغ حیات بیمار و با گفتاری لطیف و رفتاری ظریف و بامحبت و عاطفت بی‌دریغ نسبت به بیماران مساعدت و همکاری می‌نمایید، ضمن تبریک روز پزشک و پاسداشت مساعی ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم درمانگاه شهدای علی‌آباد در طرح واکسیناسیون همکاران فرهنگی آموزش‌وپرورش منطقه 16 تهران این لوح تقدیم حضور ایثارگرانه ی شما می‌گردد.
با امید به اینکه، خورشید ایمان گرمابخش دلتان ، عاطفه‌ی زینبی سرچشمه زلال زندگی‌تان، تقوای الهی جویبار رحمت و نثار وجودتان، نور ایمان و معنویت منزلگاه روحتان و تقرب به خدا همگام با گام‌هایتان باشد.
مصطفی پالیزدار
مدیر آموزش‌وپرورش منطقه 16
دارالشهدای دانش‌آموزی شهر تهران
 
لازم به ذکر است در این دیدار، همچنین از زحمات دکترمرضیه سرابی از پرسنل مرکز علوم پزشکی جنوب تهران نیز به پاس زحمات بیدریغ شان در امر تسهیل روند واکسیناسیون فرهنگیان منطقه نیز تقدیر به عمل آمد.  
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر