تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۲۹۳

آغاز جشن های هفته وحدت در منطقه 16

همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) و فرا رسیدن هفته پر خیر و برکت وحدت، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شادی و نشاط را برای شهروندان محلات نه گانه به ارمغان می آوریم.
آغاز جشن های هفته وحدت در منطقه 16
سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، اظهار داشت: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) و فرا رسیدن هفته پر خیر و برکت وحدت، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شادی و نشاط را برای شهروندان محلات نه گانه به ارمغان می آوریم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی ضمن تبریک این ایام گفت: بیش از یک سال و نیم است که درگیر کرونا هستیم و این آسیب های فراوانی به لحاظ اجتماعی، فردی و خانوادگی را دربر داشته، شهرداری منطقه 16 ، برای زدودن این فضا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، یکی از وظایف اساسی مدیریت شهری در عرصه جامعه، تلاش برای ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای شهروندان در جامعه است.


 
 
وی افزود: واقعیت این است که احساس نشاط، فعالیت های مفید انسانی را برمی­انگیزد، خلاقیت را تقویت می ­کند، روابط اجتماعی را تسهیل می­ کند، مشارکت اجتماعی را رونق می­ بخشد، موجبات حفظ سلامتی عاطفی، روانی، جسمی و امیدواری را فراهم می­ کند، احساس امنیت، آرامش، قدرت تصمیم گیری را در افراد تقویت می­ کند و احساس اعتماد و کیفیت تعامل با دیگران را ارتقاء
بخشیده و در نهایت موجبات خلق شهری با نشاط می ­شود.
شهردار منطقه 16 در ادامه خاطر نشان کرد: آذین بندی فضاهای منطقه( با محتوای رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی، امام جعفر صادق (ع) رئیس مکتب تشیع، وحدت اسلامی، برادری و برابری، ترویج فضائل اخلاقی و شهروندی و ...) ، کاروان های شادی مهر و وحدت( متشکل از گروه هنرمندان به صورت پیاده و سواره در محورهای پر تردد همراه با اهداء گل و کارت پستال حاوی پیام وحدت)، مشارکت و حمایت از برنامه های مردمی، تجلیل از خانواده های شهدا و ... از جمله برنامه هایی است که در محلات نه گانه اجرا می شود.
محمدمهدی پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز در این باره اظهار داشت: از جمله برنامه های مهم که در این ایام اجرا می شود می توان به راه اندازی کمپین من پیامبر (ص) را دوست دارم، جشنواره مجازی به رسم پیامبر (ص)( اجرای مسابقه بهترین تولید محتوای مجازی از سیره اخلاقی پیامبر و انتشار در صفحات مجازی و ارسال به صفحه اینستاگرامی اداره فرهنگی)، جشنواره پیامکی محمد(ص) رسول مهربانی، برپایی غرفه های فرهنگی عکاسی سلام من به محمد(ص)، پویش تولید و انتشار عکس نوشته( تولید محتوا در خصوص هفته وحدت)، پوستر و اینفوگرافیک در فضای مجازی، پویش عکس با عنوان رواق مهر و استیج جشن شب میلاد ( گروه های سرود، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه و ... اشاره کرد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر