تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۸۳

برپایی غرفه های فروش زمستانه در بوستان ولایت

مزمان با آغاز فصل زمستان، غرفه های فروش ویژه بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست در بوستان بزرگ ولایت برپا شد
برپایی غرفه های فروش زمستانه در بوستان ولایت
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این غرفه ها از اول دی به مدت 20 روز در راستای خودکفایی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنان با اختصاص فضایی برای فروش محصولات تولیدی در اختیار زنان سرپرست خانوار کارآفرین و دارای کسب و کار خرد و خانگی جنب قلعه شادی بوستان ولایت دایر شده است.




درهمین راستا نیز 50 باب غرفه به منظور فروش محصولاتی همچون صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و غذاهای محلی، لوازم تزیینی و... با رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد شده و همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 21 میزبان شهروندان تهرانی است.
او با بیان اینکه در این بوستان امکان فروش محصولات برای مناطق همجوار نیز فراهم شده است خاطرنشان کرد: بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست متقاضی دریافت غرفه می توانند با مراجعه به اداره امور بانوان و ارائه مدارک  مربوطه نسبت به ارائه اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.
شهردار منطقه با اشاره به اهمیت و اولویت اشتغال و درآمد زایی برای بانوان سرپرست خانوار بویژه در شرایط ناشی از شیوع کرونا و تأثیر آن در وضعیت معیشتی این قشر اعلام کرد: درهمین راستا برنامه ریزی ویژه ای به منظور ارتقاء وضعیت معیشتی این بانوان با اختصاص غرفه های اشتغال زایی در مناسبت های مختلف سال با حفظ کرامت انسانی و عدالت اقتصادی، صورت گرفته است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر