تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۳۳

اجرای روکش آسفالت در معابر ناحیه 4 منطقه 16

شهردار منطقه 16، ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر را به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر زندگی و رضایت شهروندان دانست
اجرای روکش آسفالت در معابر ناحیه 4 منطقه 16
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16،سید مرتضی روحانی با اشاره بر ضرورت رسیدگی و ساماندهی برخی از معابر این منطقه، اظهار داشت: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت برخی از معابر و خیابان‌های سطح منطقه به دلیل فرسودگی آسفالت، زیرساخت‌های غیراصولی، تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی و... نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد.
علی نایبی شهردار ناحیه 4 با تاکید به اینکه بیش از 220 تن آسفالت صرف بهسازی معابر محله یاخچی آباد شده است، گفت: با ارتقا و ساماندهی در این زمینه می‌توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان گام برداشت و در حال حاضر عملیات آسفالت، روکش و لکه‌گیری خیابان‌های شهید دولت آبادی کوچه شهید معظمی گودرزی  به متراژ 400 متر مربع (70 تن آسفالت)، کوچه شهید ورزنده تا کوچه شهید مبارک آبادی به متراژ 500 متر مربع (65 تن آسفالت) و اجرای کامل سرپناه پایانه اتوبوس رانی شهرک وصال به همراه محوطه سازی و همچنین روکش آسفالت به متراژ 450 متر مربع (75 تن آسفالت) پایان یافته است.
وی افزود: با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت و مدیریت مطلوب هزینه ها ، عملیات آسفالت در معابر سطح ناحیه اجرایی شده و برنامه ریزی های لازم به منظور نظارت دقیق بر سرعت و کیفیت عملیات زیرسازی ، بهسازی و روکش آسفالت صورت گرفته است .
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر