تاریخ انتشاردوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۴۴۵

برگزاري جلسه شوراي پژوهش و نوآوري در منطقه 16

هومن نصیری معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني منطقه 16 از" برگزاري جلسه شوراي پژوهش و نوآوري شهرداري منطقه 16 با موضوع اهداء احكام شوراي پژوهشي و نوآوري و بررسي نيازهاي پژوهشي در سطح منطقه " خبر داد
برگزاري جلسه شوراي پژوهش و نوآوري در منطقه 16
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، جلسه شوراي پژوهش و نوآوري به ميزباني منطقه16 با حضور رئيسي، رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران، ابهري مدير مطالعات كاربردي مناطق مركز مطالعات، معاونين و مديران و ... در سالن جلسات دفتر شهردار منطقه برگزار شد ، در اين جلسه نصيري معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به پروژه هاي پيشنهادي منطقه و اهمیت نيازهاي پژوهشي آن ، با نگاه كلي هم در سطح منطقه و هم در مناطق 22 گانه پرداخت.
وی افزود: ايجاد ساز وکار کارآمد و اثربخش، براي تصميم گيري علمـی ، نظـام منـد و اسـتفاده بهينـه از ايـده هـا و فرصت هاي نوآورانه در راهبري مديريت شهري،  ارتقاء و ساماندهی جايگاه پژوهش و اجراي خروجی هاي منتج از پژوهش هاي کاربردي و بسترسـازي بـراي اتخاذ تصميمات دانش پايه مبتنی بر پژوهش هاي تخصصی در قلمرو مکانی مناطق 22 گانه ، جلوگيري از موازي کاري، ايجاد وحدت رويه در امور پژوهشی و تحقـق کاربسـت پـژوهش هـا در چـارچوب وظايف تعيين شده و ... از اهداف برگزاری این جلسات است.
معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني منطقه در ادامه نقطه نظرات و پيشنهادات مطرح شده در منطقه را به منظور شفافيت و كاربست محور بودن پروژه ها ارائه کرد، سپس كريم پور معاون حمل ونقل و ترافيك منطقه و صاحب نظر علمي اين منطقه پيشنهاداتي پژوهشي به منظور ارتقاء كيفيت اجراي پروژه هاي مطالعاتي ارائه نمود.
در ادامه جلسه ابهري مدير مطالعات كاربردي مناطق مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران ضمن ارائه گزارشي به معرفي كميته پژوهشي، نظام نامه پژوهشي ابلاغي شهرداري تهران، اعضاي شوراي پژوهش و نوآوري منطقه، اهداف و وظايف شوراي پژوهش و نوآوري مناطق 22 گانه و در نهايت عناوين پروژه هاي انجام شده در اين منطقه پرداخت.
سپس رئیسی، رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران پيرامون پروژه هاي مطالعاتي در راستاي سياست هاي شهرداري تهران و مديريت شهري  بر سه اصل و رويكرد حاكم در مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران تاكيد داشت، يكي از رويكردها كه متناسب با شعار شهردار تهران با عنوان تهران كلانشهر الگوي جهان اسلام است، طرح عناوين پيشنهادي تا حد امكان بر اساس مباحث اجتماعي و اقتصادي و فرهنگي صورت پذيرد، رويكرد ديگر در راستاي  فعال كردن ظرفيت نخبگان، اهميت بهره مندي از آن و راه اندازي شبكه نخبگان به عنوان ياور و مشاور مديريت شهري و مساله محور نمودن پروژه ها دانست و در نهايت به كاربردي كردن پروژه ها و اهميت كاربست طرح ها تاكيد داشت.
وي بیان داشت: در همين راستا و  به منظور تحقق سياست هاي كلان مركز مطالعات، كميته كاربست در نظامنامه جديد مركز مطالعات و برنامه ريزي تدوين گرديده است كه در نظام ارزيابي عملكرد مناطق لحاظ می شود.
در پايان نشست ، احكام شوراي پژوهش و نوآوري از سوي رئيس مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران به اعضاي شورا اهدا شد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر