تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۷۹
به میزبانی تالار اجتماعات مجموعه فرهنگی تربیتی دکتر شریعتی:

دورهمی سالانه مدیران مدارس منطقه 16

این مراسم باحضور میهمانان و مدعوین و با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
دورهمی سالانه مدیران مدارس منطقه 16
به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران، پیش از ظهر امروز و باحضور مصطفی پالیزدار مدیر آموزش و پرورش، علیجانی معاون آموزش متوسطه شهرتهران، کلاهی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی امتحانات اداره متبوع، آئین دورهمی سالانه مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه به میزبانی تالار اجتماعات مجموعه فرهنگی تربیتی دکتر شریعتی برگزار شد. 
در این مراسم که همچنین باحضور سایر میهمانان مدعو از اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران، اعضای شورای معاونین منطقه و نیز مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی صورت پذیرفته بود، مصطفی پالیزدار ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی از زحمات همه مدیران تقدیر و تشکر نمود و افزود: رسم است در ابتدای آغاز سال جدید پیش روی و بر اساس سنت دیرینه ما ایرانیان از همه عزیزان کسب حلالیت کنیم و قصورات، کمی ها و کاستی را برهم ببخشائیم و نیز یادی کنیم از همه عزیزانی که در سال جدید دیگر در میان ما نیستند و بانگ رحیل بستند.



وی در ادامه ضمن یادبود درگذشتگان و اعضای خانواده مدیران مدارس و همکاران اداری منطقه برای همه این عزیزان آرزوی غفران الهی و علو درجات از درگاه ایزد منان را خواستار شد و در پایان نیز از همه مدیران، زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت و تمام عزیزانی که در برپایی این دورهمی سالانه تلاش نمودند تقدیر و سپاسگزاری نمود.
لازم به ذکر است که مراسم با اجرای برنامه های متنوع ادامه و در پایان تمامی مدیران دوره های تحصیلی به تفکیک دوره باحضور در جلوی تالار اجتماعات عکسی را به یادگار در قاب دفتر خاطرات منطقه به ثبت  رساندند. 
 
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر