تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۹۳

ساماندهی باربری های منطقه 16

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، اظهار داشت: طرح زود بازده ساماندهی باربری های مناطق 16، 12 و 15 اجرا شد.
ساماندهی باربری های منطقه 16
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16،وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیگیری مصوبات طرح خدمت و حضور شهردار تهران در منطقه و بررسی چالش ها و مطالبات مردمی، یکی از مصوبات ساماندهی باربری های سطح منطقه بود، این طرح به همت شهرداری منطقه ، پلیس راهور و سرکلانتری حوزه جنوب تهران اجرا و ساماندهی 55 واحد باربری در سطح مناطق 16، 12 و 15 با موفقیت کامل انجام شد.

شهردار منطقه 16 افزود: تردد روزانه کامیون های سنگین به مقاصد باربری های مذکور در  ساعات غیر اوج ترافیکی به شکل کنترل شده، از معابر شریانی و غیر محلی متطقه 16 انجام می شود که این امر موجب ناکامی سودجویان هدایت کننده تردد غیر مجاز کامیون های مذکور شد و جلوگیری از تردد این خودروها در معابر محلی منطقه و تامین ایمنی شهروندان را همراه دارد، لازم به ذکر است در این طرح وانت بارها که جابجایی خرده بارها را برعهده دارند نیز ساماندهی شده که از طریق منترل تردد در ساعات غیر اوج ترافیکی تردد داشته باشند.


علی محمد کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان اظهار  داشت: هرگونه فعالیت حمل ونقل بار شهری در این محدوده ها تحت نظارت لازم الاجراست، عدم اجرا و پیروی از این قوانین  نابسامانی و ایجاد مشکلات را همراه دارد، این باربری ها در سطح منطقه به دلیل تردد کامیون ها از محدوده مسکونی ، ایجاد ترافیک شدید و آلودگی های صوتی و بصری موجب نارضایتی شهروندان شده بود که با این اتفاق، مشکلات برطرف خواهد شد و ایمنی و آرامش برای این عزیزان به ارمغان خواهد آمد.
 
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر