تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۹۸

قابل توجه رانندگان موتور سیکلت های اسنپ

علی محمد کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 16 از ارائه آموزش و تسهیلات دریافت گواهینامه برای رانندگان موتور سیکلت های اسنپ در پارک ترافیک منطقه خبرداد.
قابل توجه رانندگان موتور سیکلت های اسنپ
به گزارش روابط عمومی منطقه 16، وی ضمن بیان این خبر با اشاره به اهمیت داشتن گواهینامه و آگاهی از آیین نامه و مقررات رانندگی در نزد موتورسواران که قطعا درکاهش تصادفات با این وسیله نقلیه که امروزه در برخی ازنقاط شهر بعنوان وسیله امرار و معاش درقالب خدمات رسانی مطرح است ضروری دانستند و افزود: بوستان ترافیک منطقه از مراکزی است که همواره در امرآموزش مسائل مربوط به حمل و نقل وترافیک و هوای پاک نقش بسزایی داشته و دارد .


 
فرزان پارسا مدیر بوستان ترافیک منطقه با اشاره به چگونگی برگزاری کلاسهای آموزشی که همواره بصورت حضوری و مجازی برای عموم شهروندان و آموزش دوچرخه سواری در ایام هفته توسط اساتید مجرب و آگاه برای سنین مختلف برگزار می گردد گفت: تسهیل دریافت گواهینامه برای رانندگان و آموزش مقررات رانندگی که تاکنون تعداد 3840 نفر ساعت بوده طی روزها و ماه های آینده در چندین مرحله نیزادامه خواهد داشت که در نهایت به اخذگواهینامه خواهد انجامید.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر