تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۵۰۷

80 مسجد منطقه 19 مجهز به جعبه کمک های اولیه شدند

مراسم افتتاحیه طرح تجهیز مساجد شهر تهران به جعبه کمک های اولیه با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران در مسجد 14 معصوم (ع) ناحیه 2  منطقه 19 برگزار و طی آن 80  مسجد این منطقه مجهز به این جعبه ها شد.
80 مسجد منطقه 19 مجهز به جعبه کمک های اولیه شدند
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه مبارك رمضان و ضرورت اتخاذ تدابير لازم در راستای پيشگيري از اثرات ناشی از حوادث غیر مترقبه  و سوانح با تاكيد بر مساجد محلات كم برخوردار و محروم 80 مسجد از محلات منطقه 19 به جعبه هاي كمك هاي اوليه شدند.
در این مراسم مديركل سلامت شهرداري تهران بر ضرورت خدمت رساني به محلات كم برخوردار و توانمند سازي شهروندان در اين حوزه تأکید کرد.
دیدار با دو خانواده دارای معلولیت و شهید مدافع حرم از دیگر برنامه های مدیر کل سلامت بود که صاحب اين اقدام را توجه به اقشار آسيب پذير و خانواده معزز شهدا و تلاش در راستای بهبود وضعيت معيشتي و زندگي آنها اعلام و بر افزايش مشاركت و نشاط اجتماعي آنها تاكيد كرد.
ضمن اینکه مسائل معيشتي و درماني اين خانواده ها به منظور پيگيري در دستور كار قرار گرفت.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر