تاریخ انتشارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۵۲۸

احداث میدان خلازیر در منطقه 19 با پیشرفت 50 درصد

عملیات خاکبرداری میدان خلازیر در منطقه 19 با هدف کاهش بار ترافیکی و حذف چهار راه به اتمام رسید.
احداث میدان خلازیر در منطقه 19 با پیشرفت 50 درصد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به پیشرفت 50 درصدی این پروژه گفت: این میدان با هدف کنترل حجم بار ترافیک ناشی از بازار روز و تسهیل تردد خودروها در خلازیر آغاز شده و اهمیت زیادی در  رفع مشکل تداخل ترافیکی و در نتیجه کاهش تصادفات دارد.
به گفته این مسئول عملیات خاکبرداری و تخریب آسفالت این میدان به حجم 3000 متر مکعب و در رفیوژ جنوبی 1000 متر مکعب به اتمام رسیده و از 520 متر طول عملیات جدول گذاری  410 متر آن انجام شده است.
 


هدایت ادامه داد: میدان جدید بصورت بیضی شکل طراحی شده که شعاع قوس شمالی آن 5/54 متر و شعاع قوس شرق به غرب نیز5/37 متر است.
شهردار منطقه با اشاره به آغاز عملیات آسفالت در هفته آینده گفت: پیش بینی می شود عملیات اجرایی 1200 تن بتن غلطکی و 1000 تن آسفالت برای این میدان انجام شود.
این طرح در قالب احداث دو راستگرد از سهیل جنوبی به شقایق شرق و بالعکس، حذف چهارراه و ایجاد میدان جدید، حذف چراغ راهنما ، ایجاد جزیره های ترافیکی و نیز احداث سرعتکاه برای کنترل سرعت اجرا می شود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر