تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۵۸۵
در هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی

درخشش دانش آموزان منطقه 16 تهران

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 شهر تهران، نتایج رقابت دانش آموزان در مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی پژوهش اعلام شد.
درخشش دانش آموزان منطقه 16 تهران
جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف تقویت فعالیت های علمی و پژوهشی دانش آموزان و معلمان دوره اول متوسطه در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود. کیفیت بخشی و فعال سازی مرحله مدرسه ای جشنواره به عنوان ایستگاه اصلی و موثر ضروری می باشد. تا تمرکز بر روش های یادگیری پروژه  محور، تکالیف درسی متنوع و تشکیل انجمن های علمی پژوهشی دانش آموزی مورد تاکید قرار داده شود و مشارکت حداکثری دانش آموزان را محقق سازد.

در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی علاوه برشش محور زبان و ادبیات فارسی، زبان خارجه، فعالیت های آزمایشگاهی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، سه محور جدید ریاضی، برنامه نویسی و مناظره علمی( مطالعات اجتماعی) نیز به صورت اختیاری اضافه شد.

تمامی محورها به جز محور زبان و ادبیات فارسی که شرکت  به صورت انفرادی (دختر و پسر) بود، در بقیه محورها دانش آموزان به صورت انفرادی و گروهی می توانستند در سامانه همگام ثبت نام نمایند.

اسامی منتخبین استانی
رتبه برتر استانی در محور زبان انگلیسی دانش آموزان فاطمه قره شیخ- نسترن یاوری شاهد شاهسوند
رتبه برتر استانی در محور پژوهش دانش آموز ستایش طاهرخانی از آموزشگاه شایستگان
رتبه برتر استانی در محور بازارچه کار و فناوری  دانش آموزان فاطمه بیژنی - ملینا محبوبی فرد از آموزشگاه شاهد شاهسوند
رتبه برتر استانی در محور ریاضی دانش آموزان مهدی احمدی نیا- امیرعلی ستار زاده ازآموزشگاه حلی7
رتبه برتر استانی در محور مطالعات اجتماعی- مناظره علمی دانش آموزان امیرحسین تفرشی - امیرحسین مقدسی از آموزشگاه حلی7
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر