تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۹۸۲

آغاز عملیات بازسازی و راه اندازی آمفی تئاتر رو باز بوستان شهید کاظمی

شهردار منطقه 19 گفت: عملیات بازسازی و راه اندازی پروژه نیمه کاره آمفی تئاتر رو باز بوستان شهید کاظمی در راستای توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و تفریحی آغاز شد.
آغاز عملیات بازسازی و راه اندازی آمفی تئاتر رو باز بوستان شهید کاظمی
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با اشاره به اینکه عملیات بازسازی این پروژه با سرعت خوبی در حال اجراست گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله دیوارچینی و سیمانکاری دیوارها قرار دارد.
او ادامه داد: این آمفی تئاتر در زمینی به مساحت هزار مترمربع در محل بوستان شهید کاظمی ناحیه دو در حال انجام است و عملیات تکمیل این سالن با اعتبار اولیه ۳۰میلیارد ریال آغاز شده و ظرفیت ۲۰۰ نفر را داراست.
به گفته این مسئول این پروژه به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در مناسبت های گوناگون و تأمین نیازمندی های فرهنگی و هنری این محدوده در حال تکمیل است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر