تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۹۹۲
همزمان با بارش برف در سطح منطقه۱۶

رصد معابر از طریق مانیتورینگ

رصد معابر از طریق مانیتورینگ
به گزارش‌ روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر و تمرکز بر روان سازی معابر و جلوگیری از لغزندگی، رصد نقاط برفگیر منطقه از صبح امروز همزمان با شروع بارش برف، بصورت ویژه از مرکز مانیتورینگ معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه آغاز شده است.
️علی محمد کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۶ با اعلام این خبر گفت: با رصد دقیق نقطه به نقطه معابر و شریان های منطقه از طریق مانیتورینگ هم افزایی خوبی با عوامل اجرایی خدمات شهری بوجود آمده که امر خدمت رسانی برفروبی را با تمرکز و دقت بیشتری انجام می دهد.
️عباس فخار منش نیز با اعلام آمادگی کامل اکیپ اجرایی در نواحی ۶ گانه برای مقابله با بارش برف در معابر منطقه ۱۶عنوان کرد: علاوه بر اکیپ اجرایی ۹۰ نفره ویژه برفروبی به همراه کارگران فضای سبز و خدمات شهری با تجهیزات کامل مشغول خدمت رسانی هستند، ۵ دستگاه کامیون برف روبی تیغه دار، ۳ دستگاه خودرو مکانیزه نمک پاش، یک دستگاه جرثقیل، دو دستگاه لودر بیل بک ۲ دستگاه بابکت و ۶ دستگاه خاور برای معابر اصلی و ۶ دستگاه پیکاپ، ۲ دستگاه نیسان نیز در سطح معابر فرعی خدمت رسانی می کنند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر