تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۹۹۵

180 نیروی فضای سبز منطقه 19 مشغول برف تکانی از درختان بوستان ها هستند

همزمان با آغاز بارش نزولات آسمانی از صبح امروز عملیات برف تکانی درختان با همت کارگران زحمتکش فضای سبز در بوستان ها، فضای سبز، جنگلکاری ها، رفیوژ ها، رمپ و لوپ ها، پل ها و میدان ها منطقه 19 در حال انجام است.
180 نیروی فضای سبز منطقه 19 مشغول برف تکانی از درختان بوستان ها هستند
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی افزود: به منظور حفظ و صیانت از فضاهای سبز شهری، پیشگری از احتمال شکستگی و یخ زدگی شاخه های درختان و جلوگیری از بروز خطر  و حادثه در معابر برای شهروندان در حال انجام است .
او ادامه داد: عملیات برف تکانی از درختان با حضور  180 نفر از کارگران فضای سبز همراه با چوب های بلند در بوستان های نواحی پنجگانه و جنگلکاری ها اجرا می شود.
به گفته این مسئول سایر کارگران خدمات شهری نیز از ابتدای آغاز بارش ها در صبح امروز در معابر حساس مستقر و یا در سایت های برف روبی منطقه مشغول بارگیری شن و ماسه به منظور شارژ مجدد مخازن و پخش آنها در معابر و بزرگراه ها هستند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر