تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۵۴
در میدان میوه و تره بار بهمن

استقبال شهروندان از برپایی ایستگاه سلامت

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت مردان خبر داد و اظهار داشت: ایستگاه سلامت با غرفه های متنوع در محل میدان میوه و تره بهمن به شهروندان خدماتی رایگان ارائه کرد.
استقبال شهروندان از برپایی ایستگاه سلامت
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، همزمان با آغاز هفته سلامت مردان (سوم الی نهم اسفندماه ) و به منظور ارتقاء و بهبود سلامت جسمی و روانی آقایان، ده ها غرفه و کارگاه آموزشی سلامت محور در سرای محلات نه گانه و مراکز آموزشی و ... برگزار می شود، امیدواریم تا با اجرای چنین برنامه هایی بتوان اهدافی راکه شهرداری تهران برای رسیدن به سلامت آقایان در جامعه مد نظر دارد ، محقق شود.
حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 نیز در این باره گفت: در این هفته ویزیت رایگان پزشکی، غربالگری فشار خون، تست قند خون، برگزاری دوره‌های آموزشی تغذیه سالم، راهکارهای کاهش استرس شغلی و توزیع بروشورهای آموزشی، کارگاه های آموزشی پیشگیری از بیماری های شایع در مردان ، ایمنی واستاندارد در فعالیت ورزشی ، تغذیه سالم ، برپایی ایستگاه سلامت ، همایش نقش فعالیتهای جسمانی ،چکاپ پزشکی کارگران خدمات شهری و ... ده ها برنامه دیگر در محلات نه گانه اجرا می شود.


وی با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت در میدان میوه و تره بار و استقبال شهروندان گفت: در این ایستگاه نیز روزانه به 100 نفر از شهروندان عزیز خدمات مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی، مشاوره پرستاری، مشاوره روانشناسی، ویزیت پزشک عمومی، اندازه گیری و تست فشار خون، قند خون، اکسیژن خون و تب سنجی، مشاوره و ثبت نام بیمه سلامت رایگان و ... ارائه می شود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر