تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۶۶۰

مناسب سازی بیش از 20 معبر منطقه 19 برای معلولان

به منظور تسهیل تردد سالمندان و افراد دارای معلولیت بیش از 20 معبر در منطقه 19 شناسایی و به منظور اجراي فرآيند بهسازي به معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه معرفي که به زودی عملیاتی می شود.
مناسب سازی بیش از 20 معبر منطقه 19 برای معلولان
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه مناسب سازی فضاها و معابر را گامی مهم در راستای دسترسی همگان به امکانات شهری دانست و گفت: در راستاي بهسازي معابر و تسهيل تردد افراد سالمند و داراي معلوليت، نقاط نيازمند اصلاح و بهسازی در سطح منطقه در بازديد ميداني توسط مسئولين خانه هاي سلامت و افراد داراي معلوليت شناسایی شد.
به گفته این مسئول همسطح سازي تقاطع و ايستگاه اتوبوس، نصب دستك در پياده رو ها برای جلو گيري از توقف خودرو و تردد موتور سيكلت، ايجاد پاركينگ معلولين (خط كشي،كف نويسي و نصب تابلو)، ايجاد رمپ معلولين و نصب جان پناه و نرده و تعمير پياده روي منازل از جمله مواردی است که انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش مشکلات و موانع موجود در تردد سالمندان و افراد دارای معلولیت در نواحی 1،2 و 3 در خیابان های مهران، شهید شکری، پیروز در محله دولتخواه جنوبی، شهید لطیفی، خیابان میثاق شمالی،خیابان میعادشمالی، بوستان ولایت، شهرک شریعتی، عبدل آباد، میعاد جنوبی و خیابان شهید زلفی شناسایی و رفع آن ها در دستور کار این منطقه قرار گرفت.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر