تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۶۶۷

پیشنهاد استقرار کانکس نیروی انتظامی در محدوده خلازیر

یازدهمین جلسه کارگروه قرارگاه کاهش آسیب های اجتماعی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، نمایندگان ارگان ها، نهادهای عضو درکارگروه، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیران شهری به ریاست سرپرست شهرداری منطقه 19 برگزار شد.
پیشنهاد استقرار کانکس نیروی انتظامی در محدوده خلازیر
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست ضمن تشریح آخرین وضعیت مصوبات دهمین جلسه کارگروه قرارگاه کاهش آسیب های اجتماعی، مقرر شد در جلسه مرکزی این قرارگاه درخواست استقرار تعدادی کانکس نیروی انتظامی در محدوده خلازیر به منظور ساماندهی معتادان متجاهر مطرح شود.
علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه 19 خواستار ارائه راهکار هایی برای پذیرش معتادان با شرایط خاص و دعوت از مسئولین مربوطه با توجه به موقعیت جغرافیایی درگیر با این موضوع شد .
جعفری ضمن تأکید بر صیانت از اموال بیت المال دستور گشت زنی مستمر در معابر و بزرگراه ها در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات و المان های شهری شد .


فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در رسانه ها وفضای مجازی در خصوص آشنایی با انواع مواد مخدر برای کاهش آسیب های اجتماعی، لزوم تأمین امنیت وآرامش شهروندان در بوستان ها و تفرجگاه ها با ساماندهی معتادان متجاهر، هماهنگی با پلیس راهور برای جمع آوری معتادان متجاهر در حاشیه بزرگراه‌ها از مصوبات یازدهمین جلسه کارگروه قرارگاه کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه 19 بود.
براساس این گزارش جلسات قرارگاه آسیب‌های اجتماعی در راستای ایجاد وحدت رویه و هم افزایی حداکثری برای اولویت بندی آسیب‌ها و شناخت موثرترین راهکار‌های مقابله به طور مستمر برگزار می‌شود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر