تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۷۲۴

تابلوهای مزین به نام شهدا، بارکددار و هوشمند می شوند

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، اظهار داشت: تابلوهای مزین به نام شهدا، بارکددار و هوشمند می شوند، این طرح به همت اداره فناوری منطقه در ناحیه 3 محلات علی آباد شمالی، شهرک بعثت و خزانه شهید بخارایی بصورت پایلوت اجرا شد.
تابلوهای مزین به نام شهدا، بارکددار و هوشمند می شوند
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نصب بارکد هوشمند بر روی تابلو معابر مزین به نام شهداست که در تابلوهای جدید مردم می توانند با تلفن همراه خود با اسکن بارکد روی تابلو و با صرف کمترین زمان ممکن از اطلاعات خاطرات، زندگی نامه و وصیت نامه شهدا بهره مند شوند.
وی افزود: منطقه شهید پرور 16 با تقدیم 3500 شهید از جمله مناطق مهم در راستای پیروزی انقلاب و ترویج آرمان های امام (ره) است، منطقه ای پر از قصه و روایت و دارای تاریخی ارزشمند و این روایتها می تواند در پر رنگ کردن حس تعلق خاطر و هویت محلی بسیار موثر باشد، این تابلوها دارای Qrcode بوده و یک سند هویتی از شهید است که اطلاعات شهید، عکس و محل شهادت شهدا را داشته و کوچه ها را به نمایشگاهی از شهدا تبدیل می کند.
وی سفارش مقام معظم رهبری در استفاده از نمادهای بصری را یادآور شده و تصریح کرد: باید شهدا را در همه جا حاضر ببینیم و بدانیم شهدا ناظر اعمال ما هستند و ما همه مدیون خون شهدا بوده و باید این به جامعه القا شود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

شرح کوتاه نخستین غزل از دیوان حافظ شیرازی (قسمت سوم و چهارم) به همراه تصویر و موسیقی ناز معشوق و نیاز حافظ (قسمت سوم) ناز ...
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر